Nasze usługi – cennik

Stawiamy na przejrzystość oferty. Zapraszamy do zapoznania się z cenami naszych usług.

Podane ceny są cenami netto.

Packshot

Do 100 zdjęć – 15 zł

Powyżej 100 zdjęć – 9 zł

*Za jedno zdjęcie

Zdjęcia produktowe 360*

19 zł za zdjęcie

Video 360

9 zł za video

Prowadzenie Instagrama

Już od 390 zł  miesięcznie  / 2 zdjęcia w tyg.

FILMOWANIE z powietrzA

Już od 490 zł

FOTOGRAFIA SPORTOWA

KONTAKT

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Fotografia produktowa cennik

Profesjonalne zdjęcia mają duży wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku marki. Fotografia produktowa, czyli tzw. packshot to termin dość dobrze znany w branży reklamowej, który odnosi się do prezentacji produktu za pomocą materiału wideo lub zdjęcia w odpowiednio dobranym świetle. Obecnie temat ten cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród polskich przedsiębiorców. Oferta dedykowana jest praktycznie każdej firmie, której zależy na wzroście sprzedaży, niezależnie od profilu biznesu. Fotografie tego typu powinny być wykonane dobrym sprzętem, stąd przekonanie, że warto powierzyć to zadanie profesjonalistom.

Najważniejszym elementem zdjęć produktowych jest światło dzienne, ewentualnie naturalne naświetlenie pochodzące z lamp błyskowych. Istotną rolę stanowi również tło – najlepiej neutralne, bez zbędnych dodatków. Odpowiednio przygotowany produkt oraz postprodukcja oparta na autentyczności obróbki zdjęć bywa kluczową sprawą. Packshoty są najczęściej używane w kampaniach reklamowych, m.in. w mediach społecznościowych i mogą z powodzeniem służyć sklepom internetowym. Pełen zakres usług dotyczący fotografii produktowej wraz z orientacyjnym cennikiem znajduje się na naszej stronie internetowej.

Fotografia w jednolitym oświetleniu potrafi w prosty sposób zainteresować klienta, jak również spowodować, że jego wzrok zatrzyma się na dłużej na ekspozycji danego towaru. Zdjęcia, które stanowią reklamę produktów, muszą przedstawiać wszystkie elementy i odzwierciedlać faktyczny kształt czy rozmiar. Bardzo istotna jest jakość, ale też kompletność obrazu, czyli pokazanie danego fragmentu z różnych stron. Korzystanie ze statywów pomaga zachować odpowiednią perspektywę i ostrość, która może wpłynąć na ocenę oraz wartość produktu. Fotografie powinny w pełni oddawać rzeczywistość, dlatego używanie filtrów nie ma najmniejszego sensu. Niezwykle ważny aspekt stanowi siła dotarcia do wcześniej określonej grupy docelowej, czego efektem będzie zwiększona sprzedaż.